rss
    250.000'den fazla arkadaşınız burada. Beğenin!

13 Temmuz 2011

Mahalle Maçı - Test

Soruları cevaplayın bakalım, kaç doğru olacak... Ayrıca 3 yanlış 1 doğruyu götürmez burada, 3 yanlış penaltı olur...

Cevapları da aşağıda :)

 
adamın gol diyor olm...
Süre : 3dk

Başla...

1) Aşağıdakilerden hangisi mahalle maçı çeşitlerinden biri değildir?
a) Minyatür kale
b) Gol atan kaleye
c) Bodur kale
d) Japon kale
e) Alman kale


2) Maç başlamadan önce takımları belirlemek için ne yapılır?
a) Kura çekilir
b) Aldım-verdim yapılır
c) OSS (Oyuncu Seçme Sınavı) yapılır
d) Açık arttırma düzenlenir
e) Yazı-tura atılır

3) Maç yapacak kişi sayısının tek olması durumunda ne yapılır?
a) Sahanın en güçsüzü birinci devre bi takımda, ikinci devre diğer
takımda oynatılır
b) Sahanın en güçsüzü oyuna alınmaz, dövülür
c) Tek sayı uğursuzdur, mahallenin bereketi kaçmasın diye maç iptal edilir
d) Yoldan geçe teyze maça dahil edilir
e) Tek tek basaraktan bade süzülür

4) Maça başlamadan takımlardan biri diğerinden güçsüzse ne yapılır?
a) Güçlü takıma para teklif edilir
b) Sezon ortasında transfer yapılır
c) Güçsüz takım oyuncuları kampa alınır
d) Güçsüz takımın oyuncularına cevizli sucuk, incir vs. yedirlir
e) Avans verilir

5) Maç nasıl başlar?
a) Santrayla
b) Taraflardan biri başlar
c) Hayır öbür taraf başlar, onlar daha zayıf
d) Top havaya dikilir, kapan başlamış olur
e) Hakemin düdüğüyle

6) Aşağıdaki kavramlardan hangisi mahalle maçlarında kullanılmaz?
a) Atan alır
b) Bek
c) Deplasman
d) 10'da devre 20'de biter
e) Kaleci-oyuncu

7) Mahalle maçlarında genelde kalecilerin mızmızlamaları üzerine aşağıdakilerden hangisi yapılmaz?
a) Sesli olarak osurulmaz
b) Dar alanda kısa paslaşılmaz
c) Terli terli soğuk su içilmez
d) Geri pas verilmez
e) Topa abanılmaz

8) Mahalle maçlarında avuta giden top baya bi uzağa gitmişse topu kim alır?
a) Kaleci alır
b) Sahanın en küçüğü alır
c) Atan alır
d) Hasan almaz basan alır
e) Top toplayıcı

9) Mahalle maçlarında 3 korner olursa ne olur?
a) Ayıp olur
b) Avut olur
c) Ofsayt olur
d) Penaltı olur
e) Nazar etme ne olur

10) Kaleci degaj kullanırken yanında forvet oyuncusu varsa ne yapar?
a) 3 kere sektirir
b) Kafa atar
c) Pandik atar
d) Muhabbet eder
e) Bi kere verir

11) Kaleden kaleye gol olur mu?
a) Olmaz
b) Neden olmasın?
c) Olmalı mı, olmamalı mı?
d) Olmak ya da olmamak?
e) İşte bütün mesele bu

12) Eğer top kale direkleri yerine konan taşın üstünden geçerse ne olur?
a) Taşın boyu uzamaz, cüce kalır
b) Taç olur
c) Penaltı olur
d) Genelde kavga çıkar
e) Gidilir internet kafede PES oynanır

13) Tartışmalı bir gol üzerine kavga edilirken takımlardan birindeki bir oyuncu boş bulunup karşı takım lehine bir laf ederse ne olur?
a) Şike iddaları ortaya atılır
b) Hemen birisi "Adamınız dedi oğlum!" diye atlar
c) Maç uzatmalara kalır
d) İyi orta gol getirir
e) Lafı eden bi güzel dövülür

14) Gol olup olmadığı üzerine kavga çıktığında golü attığını iddia eden taraf büyüklük yapmak adına karşı takım oyuncularına ne der?
a) Hamam parası olsun
b) Sauna parası olsun
c) Sen benim kim olduğumu biliyon mu lağn?
d) Biz büyük bi camiayız
e) Futbol kitlelerin afyonudur

15) Mahalle maçlarında baraj mesafesi nedir?
a) 3 adım
b) 9 adım
c) Adım adım
d) 9 metre 15 santim
e) Bir arpa boyu

16) Penaltı atışı mesafesi nedir?
a) 9 adım
b) Kalecinin boyunun kare kökü
c) Kalenin eninin iki katı
d) Kalecinin pipisinin 9 katı
e) 11 metre

17) Sahadan araba geçiyorsa eğer, arabanın geçmesi beklendikten sonra maça nasıl devam edilir?
a) Hava atışı yapılır
b) Araba geçmeden önce top hangi oyuncudaysa o devam eder
c) Santra yapılır
d) Penaltı atışlarına geçilir
e) Altın gol uygulamasına gidilir

18) Çok gol yiyen kaleci için aşağıdakilerden hangisi söylenir?
a) Folloş
b) Motor kaleci
c) Kalecinin arkası, merkez bankası
d) Kalecinin arkası yarın
e) Kumbara

19) Maç esnasında top patlarsa ne olur?
a) Oruç açılır
b) Topu patlatan tartaklanır
c) Topu patlatan parasını öder
d) Topu patlatan kaleye geçer
e) Dördüncü hakem yedek topu sahaya sürer

20) Oyunculardan birinin pipisine top geldiği zaman ne yapılır?
a) Üstüne basılır
b) Çanak-çömlek patlar
c) Maça devam edilir
d) Oyuncu müsait bi yer bulunup işetilir
e) Sağlık görevlileri devreye girer.

CEVAPLAR

1)c 2)b 3)a 4)e 5)d 6)c 7)e 8)c 9)d 10)a

11)a 12)d 13)b 14)a 15)a 16)c 17)b 18)c 19)c 20)d

* Asım Akdoğanözü arkadaşımız gönderdi, bir kaç yıl önce bulduğu bir yazıymış. Yazan - gönderen - vs hepsi sağolsun :)

1 yorum:

  1. Valla eğlenceli olabilir...ama bana sorarsan 90 lar durumu bizimle mezara gider bidaha da gelmez. 80 ler bana daha yakın aslında ve 80 ler artık yok.. halbuki ben disco kavramı ile tanıştığımız yıllarla, rock ile vede gerçek müzik dediğim şeylerle çok mutluyum. Hala ibreli vu metreleri olan cihazlar kullanıyorum, hala kolonlarım ahşap, hala 80 li yıllara ait ögeler bulundurup hala 80 ler deki gibi "düşünüyorum"..Ama dedim ya bizle gömerler bidahada hortlamaz :)))

    YanıtlaSil